Гарантія та сервіс водонагрівачів Gorenje та Tiki
- Представництво компанії Gorenje в Україні: 0-800-300-024 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України);
- Технічна підтримка водонагрівачів TIKI та інформаційна лініїя: ТОВ «Лотос Групп» +38 067 634 88 67 (згідно тарифів вашого оператора).
Гарантійні строки експлуатації
Гарантійний строк експлуатації складає при умові використання приладу за призначенням та дотриманням вимог, зазначених в експлуатаційних документах.
Водонагрівачі GORENJE™
Гарантійні строки експлуатації основних компонентів відрізняються для різних моделей водонагрівачів.
- 10 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: GBFU…E, GBFU….EDD, GBF…E, GBF... SM,OGB…SEDD, OGB...SM, OGBS...SM, OGBS...OR, FTG...SM, GBK…LN, GBK…RN, GBK...OR LN, GBK...OR RN, VLG..., KGV…..., GV…, TC...,TC...-1/..., TC...-2/..., GBFU...SIMV9, GBFU…SIMBV9, OGB...SLSIMV9, GBU...E,GBU...C6, GB H..., OGB...SLSIMBV9, GBF…V, GBF...T/V9, GBF… (UA), GBF…EV9, OTG..SMTV9,TGR…SMTV9, OGB...SMV9, SLTC..., ZV... .
- 7 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: TGR…, TGR...S NG, TGR...SN NG, TGR...NG, TGR…SN, TGRK...LN, TGRK...RN, TGRK...NG LN, TGRK...NG RN, TGR…E, TGR...SV9, OTG...SLSIMV9, OTG...SLSIMBV9, TGRH...NG.
- 5 роки на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: GT…, TGR...V9, TG…V, SG...V9, WS-U...V9, EWH...V9.
- 2 роки на всі інші деталі водонагрівачів
Водонагрівачі TIKI™
Гарантійні строки експлуатації відрізняються для різних моделей водонагрівачів.
- 10 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: BUFFER …, COMFORT S…, DHW …, DHWM …, ECON E…, ECON ES …, ECON ESU …, ECON M …, ECON MCL …, ECON MCR …, ECON MU …, SPACE …, SUPR …, SUPR D …, SUPR ED …, SUPR ES …, SUPR ESD …, SUPR F …, SUPR SD …
- 7 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: PRIME …, PRIME CL…, PRIME CR…, PRIME M…, PRIME MH…, PRIME MS…, PRIME MU …
- 5 роки на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: MINI P …, MINI PBT …
- 2 роки на всі інші деталі водонагрівачів
Умови гарантійного обслуговування
Гарантія на внутрішній бак водонагрівачів розповсюджується тільки при проведенні профілактичних робіт спеціалістами авторизованих сервісних центрів кожні 24 місяці, починаючи з дати продажу або підключення. Профілактичні роботи проводяться за рахунок споживача і складаються з:
- Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом – із зовнішньої сторони захисної колби.
- Зняття накипу з баку.
- Заміна магнієвого аноду.
Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного листа з коректно і чітко заповненими даними:
- назва та адреса торгівельної організації;
- дата продажу;
- підпис продавця і печатка;
- дані про підключення (установку), якщо установку проводив АСЦ;
- дата продажу і підключення на відривних талонах.
Гарантія не розповсюджується: на заміну лампочок та пластмасових частин приладу.
Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні вказаних правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно. Перелік авторизованих сервісних центрів додається. Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:
- недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;
- недотримання правил установки (підключення), що вказані в інструкції з експлуатації;
- ремонту, втручання в конструкцію приладу особами та організаціями, що не є АСЦ;
- механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;
- підключення до мереж електро-, водо- постачання з невідповідними стандартам параметрами;
- пошкодження внаслідок дії складних кліматичних умов при експлуатації, зберіганні, транспортуванні.
Гарантійне обслуговування не розповсюджується на роботи, вказані в Інструкції, по догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали.
